Blackwoman Biz görme testi için gittiğimiz zaman doktorumuz gözlerde kayma durumunun 6 aya kadar normal olduğunu 6.aydan sonra devam eden bir durum var ise tekrar muayene yapılması gerektiğini söyledi.
Göz taraması yaptırmak zorunlu aslında, götürüp yaptırırsanız hem bilgilenmiş olursunuz hem de endişeniz geçer 🍒