Deniz-annesi Sütüm yetiyor mu yetmiyor mu aç mı tok mu neden ağlıyor neden böyle düşüncelerinden çokkk yoruldum ya. 😔
Gtfssdh Deniz-annesi bende öyleyim çok sıkılıyorum keşke gitsem yemekler hazırlasam uğraşsam ama emzirme diye bir şey olmasa
sukranaslier Deniz-annesi Gtfssdh yanlız değilsiniz hanımlar yemek yapmayı geçtim yemek bile yiyemiyorum emmese bile yanında kokumu duymak istiyor
SedaMeyra Deniz-annesi cisli bez kakali bez varsa sutunuz yetiyor cocugunuz doyuyordur. O surecten geciyor her anne.
MerveNurT Deniz-annesi meraketme doyuyordur bende öyle düşünüyordum hep hala bile düşünüyorum acaba doyuyormu yetiyormu diye aç olsa katıla katıla ağlar ek gıdaya geçtik hala düşünürüm 7 aylık oğlum annelik böyle bişey hep endişe acaba düşüncesi hiç bitmiyor ☺️
Deniz-annesi Gtfssdh deme öyle deme. En sağlıklısı emzirmemiz ama keşke görebilsek ne kadar içtiğini bizim bu endişemiz ortadan kalksaaa 😏
Hunilianne Deniz-annesi çisli bezler varsa doyuyordur kilo alıyorsa doyuyordur hep ağlıyorsa hep emmek istiyorsa gazdandir. 3’aydan sonra geçiyor. Sabır ❤️
Deniz-annesi Hunilianne aynen valla öyle bizimki çişliii beziii hep var 2 3 saate bir açıyorum hep var dolu dolu ama sürekliii de emiyor
Hunilianne Deniz-annesi o zaman bırak memede durmak sadece karnını doyurmak demek değil, güven ve rahatlama hissi aynı zamanda. Kalsın istedigi kadar. Ama ağlamaları gaz sancısından o da 3 ay sonra geçiyor. Eğer alerjik bir durum yoksa