espalp 1 yaşına girdi 2 gün önce ve biz 1 yıldır acaba ona mı alerjisi var buna mı diye sorgulamadan 1 gün geçiremedik. Emerken öyleydi, ek gIdaya geçtik öyle. Tükendim artık, bazen uykularım kaçıyor şimdi bu niye oldu diye. İnsanlar beni paranoyak sanıyor ve kötüsü de testlerde çıkmıyor hiçbir şey 😔