Ben o serumu kullandım uzun sürdü doktor dediki sütünü koy çekip şırınga ile 3cc bir deliğine atıyordum diğer deliğinden akıyordu çok faydalı ve gribi tıkanıklığı geçti sonra da diğer burnuna yapıyordum nefesi herşeyi açılıyordu sütünüz varsa süt koyun