Gulcan1402 ben buna katılmıyorum ya. Eskiden televizyonlar bu kadar büyük ekran ve bu kadar capcanlı renkli yok ultra HD yok bilmem ne değildi. Lütfen siz de izletmeyin. Okul çağı geldiğinde o dikkat eksiklikleri veya hiperaktivite daha cok belli ediyor kendini. Öğretmeni, çocuğunuz Zeki ama çalışmıyor dediğinde tv izlediği günleri hatırlayın.