kizim 20 aylik. Yemek yemeyke arası çok yok. Son 1 aydir falan kafası keci pisligi gibiydi. Her gün yapıyordu. Son 2 3 haftadir 1 gun yapıp 1 gun yapmamaya basladi. Doktoruna mesaj attım hem enterogermina verdi hemde duphalac surup verdi. Ona ragmen çok düzelmedi 3 gün önce yazdım yine dozunu arttırdı çarşamba günü normaldi kakasi ama dun ve bugün hiç yapmadi. Çocuğa baktikca bana sıkıntı geliyor yapmadj diye 2 gündür. Bu arada kayisi veriyorum komposto veriyorum yok olmuyor. Napcam ben ya yarında yapmazsa. Yasadiniz mi buna benzer bisey.