Canlarım dostlarım aşırı mutsuzum bu doğum kilolarımı veremedim hala bide üstüne aldım kendimi hiç güzel hissetmiyorum ve diyete başlıycam yarın ama bunu destekliycek bi içecek gördüm ama emziyorum acaba bi zararı olurmu ki 🤷♀️
zencefil ve zerdeçal olucak bu karışımın içinde
emziren anneler içebiliyormu bileniniz varmı
başka önerileriniz olursa çok sevinirim ❤️❤️❤️😁