Reyyanyaren 7 aylık bebeğim kulagını ara ara omzuna sürtüp aglıyor 112 den izin alıp hastaneye götürdüm fakat doktor çok çok az kızarıklık var bişey yapmayalım dedi kısacası başından attı başına gelen var mı yardım edin lütfen
Songul_hamza Reyyanyaren yani canım bizimki 8 buçuk aylık dün dışı çıktı oda aynı kulağını ellerdi hastaneye götürdük çok az kulak akıntısı varmış yavrumun
cdmyilmaz Reyyanyaren bizimde 1 haftaönce aynısı oldu kulak arkası surat kızarma ve dökme şeklinde boyun arkası dahil çok kaşınıyordu alerji diye ilaç verdik şükür rahatladı tabii sizin farklı olabilir
Birkoalaanasi Bu aylarda kulak çekmesi, kaşıması diş ile sonuçlanıyor. Doktor gerçekten birşey yapmayalım deyip mi gönderdi, ihtimal veremedim açıkçası 🥀
Reyyanyaren Hafif kızarıklık var kulaklarında ve bogazında dedi bende antibiyotik veya bişey öneririmisiniz dedim hiç birşeye gerek yok dedi açıkçası içime sinmedi sizlere sorayım dedim benim de aklıma gelen diş aslında