34 günlük bebeğim var. 6 gündür kakasını yapamıyodu. Doktor tavsiyesiyle bugün tam fitili atarken yaptı çok sevindim ama hala rahatlamadı. Hiç ememiyo beni. 5 saniye çektikten sonra direk ağlamaya başlıyo bacaklarını içine çekiyo kaşlarını catıyo çok acı çekiyo 1 haftadır böyle. Bioğaia ve nurse harweys kullanıyoruz. Sürekli masaj yapıyorum. Çok az gaz çıkarıyo karnı hep şiş. Şırıngayla filan verdim mecburen sütümü. Ben napıcam böyle ememezse😭😭😭