Selam kizlar eşim menenjit gecirdi yaklasik bir aydir hastanede bugun taburcu oldu cok şükür bi kac sıkıntımız daha war mesele şu esim hastanedeyken ben biraz annemde biraz kayinwalidemde kaldim simdi ewime gitmek istemiyorum eşimle yanliz kalmaktan korkuyorum ya tekrar bisey olursa cok kötü bi durumdu ateşi cok yükseldi kendinde degildi cok korktum şimdi o psikolojiyi atamıyorum üstümden ewimden sogudum resmen napicam kizlar bi akil werin😒