Zeynepalya_ve_annesi Bizi sadece uyku olarak etkiledi 2 gündür sizdede varmı aynı durum 😔 uyuyamayınca gözlerinin altı çöküyor cocugumun uyumakta istyor oysa
osibrabia Zeynepalya_ve_annesi aa atak miymis bu kiz ben etrafi kesfettigi icin uyumuyo saniyodum o donemi atlattik herhalde o zaman biz 😃ogluk 9 aylik tam
birprensannesi1 Zeynepalya_ve_annesi geçmiş olsun 9. Ay atağındayız asla yemiyor , ağzına aldığını atıyor. Çok agresif sürekli ağlıyor 😔 inşallah atak geçince yemek yemeye ve uysal olmaya devam eder
Pamugunannesii Zeynepalya_ve_annesi hiiç bitmiycek galiba bu ataklar yaa👀🙄🙄 bende aşıdan sanıyordum gene atakmış🙄🤦🏻♀️
Zeynepalya_ve_annesi osibrabia evet malesef ki atak biz erken girdik daha 7 günümüz var 9. Aya girmemize