Solocann12345 iştah açıcı özelliği yok malesef ama kiloya iyi geldiği aşikar 🥰 oğlum 14 aylıkken diş çıkarma döneminde aşırı iştahsızlık yaşadı sadece sıvı çorba ve süt içiyordu. Dr umuz da madem öyle, bu süte başlayalım en azından vitamin desteği de almış olur ekstra olarak. Bi 6 ay öyle kullandık. Sonra kontrolde baktı kilo alımı oldukça iyi artık bırakabiliriz dedi. Ama ben birden bırakamam alıştırmam lazım diyince bir rapor dönemi daha yazdı. Sonra tam raporumuz bitti derken pandemi döneminde rapor yenilenmeden de almaya devam edildiği için bi z de 2 3 aydır devam ediyoruz o şekilde. Velhasıl 1 yıldır kullanıyor oğlum sadesini 😇