Meltemcakir merhaba öncelikle seni çok iyi anlıyorum.şahsi düşüncem hemen bir çocuk psikiyatristine gitmeniz gerekli.ben 1,5 yıl boyunca uğraştım gitmediğim doktor kalmadı otizm vakfına bile gittim.profdan uzmanına doçentine kadar.en sonunda teşhisimiz uyaran eksikliği ve sosyal gelişim geriliği idi.1 sene çok sıkı eğitim ile teşhisimiz ortadan kalktı.eğitimi bizzat kendim verdim hiç bir özel eğitime gitmedi.ama İnan o kadar uğraştım ki günde en fazla 2 saat falan uyuyordum.bahsettiğin belirtiler gözarda edilecek belirtiler değil ve şanslısın ki yaşı daha çok küçük ayrıca otizm diye sadece düşünmemelisin emin ol annesi sıkı bi eğitim ile toparlar.benim oğlum 3 yaşında olduğu halde konuşmuyordu komut almıyor yönergeleri yerine getirmiyordu.asla arkadaşlık kurmuyor insanlardan kaçıyordu.ama çok Zeki bi çocuk.görsel zekası 3 ,5 yaşında yapılan testte 7 yaş çıkmıştı.konuşmuyordu ama okumayı çözmüştü rakamları 100 e kadar sayardı.3,5 yaşında 100 parçalık puzzle 1 saatte hiç bir yardım almadan kendisi yapardı bizde saf gibi AA ne kadar Zeki diyip hep üstüne gittik daha çok puzzle Lego bloklar aldım ama hata yapmışız çünkü takıntıları ortaya çıktı.anlatsam sabaha kadar bitmez.herkes bana babası geç konuştu o yüzden konuşmuyor falan gibi konuşup bastırdılar keşke daha erken gitseydim doktora.tek pişmanlığım budur.belkide hiç bişeyi yok annesi bilemeyiz ki mutlaka bir uzman görmeli ertelemeyin.şimdi çok şükür oğlumun tanısı kalktı normale döndü herşey bi konuşuyor susmak bilmiyor elhamdulillah arkadaş canlısı rabbim hepimizin evlatlarını korusun