Kızım doğduğundan beri hiç emmedi ve ben 5 buçuk ay sagarak sütümü verdim adet olmamla birlikte sütüm iyice azaldı ve kesildi. Kızım şuan 8 aylık kucağımda yakama tırmalayınca emzirmeyi denedim ve ben şok sanki doğduğundan beri emen bir bebekmiş gibi emmeye başladı 🤦 halbuki o süt sagdigim dönemde her gün emzirmeyi denemiş ve çığlık kiyametle kazanan kendisi olmuştu. Tam bunun sevincini yaşarken belki böyle emmeye devam ederse sütüm de gelir diye sevinirken sistitden dolayı antibiyotik (azosilin) kullandığım aklıma geldi ve hemen çektim ve ağlamaya başladı çektiğim için.😔 Şimdi sorum şu kızımı göğsünden çektikten sonra elimle sıktım ve bir kaç damla bir sıvı geldi yani bir kaç damla ağzına gelmiş olabilir antibiyotik kullandığım için kızıma bir zararı olurmu belki bir kaç damla geldi ağzına ama yine huzursuz oldum.