Melike123- Eşim Erzincan’lı. Çok sakin bir şehir, evler hep 3 katlı ve genel olarak hepsi de çok bakımlı, bayramda bir sürü akrabasını ziyaret ettik, evler oldukça kullanışlı. Kiralar biraz yüksek. Gezilip görülecek güzel yerleri var, Kemaliye ilçesi çok güzel özellikle 🍒 Erzincan insanı dürüstlüğü ile bilinir, eşimin ailesi ve akrabaları da dürüst insanlar gerçekten, doğruluk payı olduğunu düşünüyorum 🍒