Üzülerek söylüyorum ki bu olmak zorunds bebek ilk ay gaz kaka yapmada sorun yaşar ama geçecek lütfen sabırlı ol masaj yap kucagında karın karına uyut. Gsz damlaları doktorlar da önermiyor ilerisş için zararlı olduğunu söyleyenler var ve coğu kişi işe yaramıyor diyor bu bir süreç gececek ben de kullanmadım bişey 2 ay da geçiyor bazen 4 5 saat ıkınıp anca yaptığını biliyorum ama yapacak bir şey yok malesef 😏