Mom0870 Tabaktır, küçük saklama kabıdır, kaşık vs tavsiye verir misiniz nereden sipariş etmeliyim e bebekte çoğu tükendi yazıyor
MerveNurT Mom0870 ben trendyoldan aldım ve çok memnun kaldım mavi araba tabak var 2′liside var pembe mavi renkleri var o güzel mesela saklama kabı kaşıklı wee baby var 2′li kaçık wee baby var yine oda güzel tam kaşığın ucu silikon çok memnunum mesela onları tavsiye edebilirim hepsi trendyolda var bakabilirsin 🤗
Minik_Hanim Mom0870 ben öyle bi sorun hiç yaşamadım.. duzenli kaynatıyorum temizliğine dikkat ediyorum hiç koku almadım daha üstünde toza da denk gelmedim
HonKiPonKiDoNiNo Organik Bambum kase ve tabak aldim kasiklari philips aventt.. daha ek gidaya baslamadik ama bakalim sevecekmi son 1 ayimiz 😍
MerveNurT Mom0870 genel olarak wee baby ürünleri hep kullanıyorum genelde öyle denk geliyo geldi bu marka çok uygun ve güzel ürünleri
Mina19 Mom0870 Siz mama sandalyeside araştırmıştınız hangi markayı tercih ettiniz? Bende alıcam artık ancak çok kararsızım🤷🏼♀️
Mom0870 Mina19 ben Joie multiply aldım bugün geldi kargomuz daha açmadım bile balkonda duruyor malum temizlemek gerekiyor 😀 çok araştırdım inşallah pişman olmam ☺️