deryatoprak Kızlar benım oglum 8de yatıp 1 ya da 2 ye kadar uyumaya basladı parmak emme de basladı aynı surece denk geldı parmak emerek aclık ıhtıyacını karsılıyor olabılır mı?2bucuk aylık bebek annelerı sizlerde nasıl durumlar?
Perissmom deryatoprak benim kızım da aynı şekilde, 20.00’de uyuyor gece 01.30-02.00 gibi uyanıp emiyor. Dediğiniz gibi eli sürekli ağzında cok cok ses çıkartarak elini emiyor, salyaları akıyor bir de 🤭
Alim7189 deryatoprak ay evet son zamanlar bizde de var o el emmesi acikmaya yakin uyanacagi zamanlar elini emmeye basliyo 🥰 ama uyuma suresi masallah iyi canim benimki max 3 saate bi kesin uyanio oda bindebir. 2 saate kesin uyanir aciktigi icin.
BabyGroot deryatoprak gece kendi mi uyanıyor siz mi uyandırıyorsunuz? Benim kızımda 2 buçuk aylık ama acıktığında uyanmıyor geceleri ben 3 buçuk-4 saatte bir uyandırıyorum gündüz de maksimum 45dk-1 saat uyuyor
deryatoprak Perissmom aynen benımkının de doktor kontrolunde tukuruk bezlerının iyi calıstıgını gosterır salya dedı doktor
uykutulumu Benim oglum aç olmasa bile emiyo elini 😂 ama evet geceleri acikinca elini emme sesine uyaniyorum
Goktug-3 Bizde iki aylığız aynı şekilde elini çok emiyor buara okadar iştahlı emiyorki bide salyasıda çok akıyor emme süremizde kısaldı sık sık az az emiyor beni acaba elini çok emdiği için tokluk hissimi veriyorki
deryatoprak Goktug-3 aynen ben de onu merak edıyorum yalnız doktor dedı kı bana 5 dk doyum ıcın yeterlıymıs emmede artık gerısı keyıfmıs
deryatoprak BabyGroot kendısı uyanıyor benımkı yıkıyor ortalıgı acıktıgı zaman aglayarak o sakın halınden eser kalmıyor bazıları parmak emerek sınyal verıyormus sızınkı de oyle yapıyor olabılır mı acaba gunduz artık nerdeyse hıc uyumamaya basladı benımkı cok duZensız gunduz uykuları bazen 2 saat uyur bazen 6 saat uyanık kalır 15 dk sekerleme yapar
BabyGroot deryatoprak yok gece kundak yapıyorum ben parmak emmesi yok acıktığını bilmiyor geceleri sanki uyurken unutuyor gibi. Ben emzirmeye uyandırdığı zaman altı pisse önce temizleyip öyle emziriyorum o altını temizleme sırasında ortalığı yıkıyor acıktığı aklına gelip
pelinburak1502 Benim bebeğim 1 aylık 9da uyutmaya çalışıyorum ama olmuyor nasıl başaracak düzenli uykuya geçişi. Güzdüz çok uyuyor ondan mi uyumuyor bilmiyorum ki