Bng Bebeğim bugün rop muayenesi oldu .çok da ağladı.sabah 10 gibiydi.eve geldiğimizden beri o kadar sakin ki sesi çıkmıyor. böyle yaşayan var mı pimpiriklenmeli miyim
Milamom Bng ağladıkları için yoruluyolar benimde kızım öyle oluyo muayene sonrası birde eğer gözünde çapaklanma olursa serum fizyolojik ile temizleyin aklınızda olsun muayene sonrası çapaklanma yoğunlaşabiliyor
Bng Janss ben de öyle düşündüm ,kucağımdan indirmedim ama yavrucum kıyamam. banyo yapılır mı ilk gün bilginiz var mı?
Janss Bng Yapılmasın denmiyor, her ihtimale karşı damlayla etkileşimi falan olur diye sadece vücudunu yıkayabilirsiniz, gözünü serum fizyolojikle temizleyebilirsiniz.
Yamacbartu Muayene zorlu geçiyoruz benım bebrgımde 2haftada bor görüyor muayeneye muayene esnasındayım ahlıyor ama muayene bitiminde susuyor hemen