Burcushn 12 aylık bebekleriniz hangi gelişim özelliklerini göstermeye başladı ? Mesela anne , baba , mama vb gibi kelimeleri söylemeye başladılar mı ? Sizi yada eşinizi resim de gördüğünde anne yada baba olarak gösterebiliyor mu ? Blw yapıyor musunuz ?
Sum87 Burcushn yarın 12 aylık oluyoruz anne baba dede mama anane hadi gel gel gibi birkaç birşey söylüyor henuz daha gösteremiyor , yürümüyor blw ek gıdaya basladıgından beri yapıyoruz ☺️
Mom010 Burcushn 11 ay 21 gunluk mama baba del del diyor dedesinin fotosunu fln görunce heyecanlanıyo gel gel bay bay alkış yapıyo
AtaTrkmn Burcushn 11 ay 11 günlüğüz az kaldı 12. Ayımıza🙏anne dede baba mama diyo bayadır zaten şimdide hadii hadii gel gel demeye başladı çünkü sürekli hadi ve gel diyorum sanırım bay bay alkış gel ver yapıyo yürüyoruz 9 aylıktan beri şuan koşuyo hemde tazı gibi🤦🏻♀️ koltuklara tırmanıp camdan bakıyo üstüme çıkıp atçılık oynuyoruz deh dıgıdık deh dıgıdık diyorum deh deh diyo oda😂 Anne cici yapmayı öğrettim anne cici dediğimde direk 2 eliyle yüzümü okşuyo bayılıyorum😍(Babasına yapmıyo😬) Görüntülü konuşuyoruz dedesiyle gülmeye başlıyo direk blw azar azar yapıyorum
Yasemin000 Burcushn yürümüyor baba dede meme diyor alkış bay bay öpücük atma eee yap diyince yastığa kafasını koyma anne cici diiynce cici yapma vs şeyler var önüne koyuyorum yiyebiliyor ama bu aralar iştahsız diş yok bakalım ne olacak 😂
Burcushn Sum87 malesef biz de yürümüyoruz . Dün 2 adım , bu gün ise 3 4 adım attı. 15 güne kadar yürür diye umutla bekliyorum 😍
Elifhan37 Bizimki de yürümüyor anne baba gel gel ablasını çağırıyor ezelll diye merdiven inip çıkıyor 😊 başka anlam veremedigim sesler falan çıkarıyor
Burcushn Yasemin000 evet bizde de diş yok o yüzden her türlü yiyeceği yiyemiyor. Püre yapmak durumunda kalıyorum