Benim gibi 0 km anneler burada mı? Hiç bebek görmemiş, bakmamış, kitaplardan okuduklarımızla olmuyormuş diyen anneler benimleyse başlıyorum.
bebeğimi keşfettikçe anladıklarımı sıralıyorum ama tecrübeli annelerden yardım ve öneri bekliyorum. Çok bildiğim için değil az bildiğim için açılmış bir post bu😄👍🏻
1-Sıfır km anne olmak zor 😄
2- Bebeğini tanımaya çalışmak izlemek yorumlamak hem güzel hem büyük challenge
3- akşamları daha derin uyuması için yarım kundak yapmak mucizevi bir çözüm oldu
4- D vitamini kabızlık yaptı prebiyotik olmasına rağmen
5- 24. Gündeyiz ve gündüz uykuları azalardı
6- uykuya geçemeğinde yalancı meme verip( tüm ihtiyacları karşılandıktan sonra) uyuyunca ağzından çekmek çok yardımcı oluyorumuş.
Haydi maddeleri çoğaltalım 👍🏻🤗