Mum22 ben iki haftadır başladım oğlum bir yaşında. İki şişe içecek geceleri demişti doktorumuz. Gündüz verilmemesi lazım çünkü bu mama aşırı güç veriyor enerji veriyor yedikçe uyumaz oynar dedi, bu da daha çok kilo kaybetmesine neden olur dedi. Ben biberonla veriyorum benim oğlum normal biberon tutmadı alıştırma bardağı kullanıyorum. Nuk first choise alıştırma bardağı. Akış hızı yavaş, meme de emiyor bırakmamıştı bu biberona başladığımda üç aylıktı. Kaşık işi zor siz farklı biberonlar ile alıştırmaya çalışın birini sever mutlaka.