Anneyim07 Kızlar sağma makinam henüz yok bende elimle sağıyorum saklama kablarına sağıyorum onuda ağzına kadar dolmuyor sağdıktan sonra 4 saat falan öyle duruyor buzluğa atsam olur mu normalde oda sicakliginda 3 saat durabilir diyorlardı birşey olur mu dolaba koysam