Aliim bebek ve anne arasındaki kan akışından oluşan hormon yani beta hcg değeriniz 9 ayda adım adım yükseliyor . 9. Ayınızda doğum başlayacağı sırada bu değer eğer ölçülürse belki trilyon bile cıkabilecek kadar yükselirken doğumdan hemen sonra sıfırlanıyor. Yani vücut 20. Kattan aşağı düşüyor ; yetmiyor göğüsleriniz,kalçanız eskisi gibi güzel görünmemekle birlikte karnınızda yırtıklar oluşuyor .yetmiyor birileri gelip sütün var mı normal mi doğurdun ay öyle tutma iyesi batar yok şöyle yapma topal kalır ay ben 3 tane doğurdum sendrom falan bilemedim kalktım ütü yaptım kaç kilo doğdu falan gibi sorular soruyor .. yetmiyor kocanızla sarılıp uyumak varken gecenin bilmem kaçı ıngaaa bir ses ve icinizde bi tarafta bi merhamet annelik onu doyururken bir tarafta üf bu nerden cıktı isyanları. İstemsizce ağlayan bir bebek ve bu niye ağlıyo ben iyi anne değil miyim soruları . Sonra iyi annelik nasıl olur arayışı ki bu dünyanın en gereksiz sorusu ..Bence annenin en iyisi kendi evladının annesidir..İşte tam bu evrede bazı kadınlarda eşten soğukluk , bebeği herkesten kıskanma duygusu boşanma isteği pişmanlık..Tüm bu yaşanılan şeyin adı türkçe adıyla Lohusalık ; tıp diliyle POST PARTUM PSİKOZU..Genellikle doğumdan sonra 4 ay içerisinde kendiliğinden kaybolmakla beraber 1 yıl sürdüğü gözlemlenen kadınlarda mevcut..Bir taraftan yaşadığım sıkıntılardan sütüm kesilirken onu tekrar foşurdatmaya calısıyordum İşin özeti emende büyüyor mama yiyende..Uçaklarda oksijen maskesi önce anneye sonra bebeğe diye anlatılır.Neden? Çünkü anne varsa bebek vardır..Eğer bu yazıklarıma benzer şeyler yasıyorsanız lütfen derhal kendinize gelin;herşey geçecek bu hisler sizinle yaşamayacak..Her kim ise bu yazımı okuyan işte o dünyanın en güçlü ve muhteşem annesi♥️🙏🏻
Alpcan Aliim Rahatlattın kuzum beni anlayan biri varmış diyorum 😂 Rabbim acılarını göstermesin inşaallah 🙏 kızsak da yorulup uykusuz kalsak da iyi varlar ❤
Derinsum Aliim içimden geçen herşeyi yazmışsın gerçekten çok rahatladım okudukça teşekkür ederim bu post için🤭🤗