Suleyapan Anneler, bebeğim devamlı yuvarlanıyor. Oyun matı var ama artık küçük ve kalın gelmeye basladı. Halı üzerine serebilecegım terletmıcek bir oyun matı gibi ama çok kalın olmayan toplanmayan bısey için öneri istıyorum. Var mı kullanıp memnun olduğunuz ?
morsevenfilolog Suleyapan BabyJem’in matı var bizde. Ben memnunum ama bilemedim size uyar mı. Bir bakın isterseniz. 🌺
Mrw-95 Suleyapan oyun alanı yaptırdım ben babynest gibi ama yuvarlak biraz büyük yaptırdım içine yatırıyorum yuvarlanıyor oyuncaklarıyla filan oynuyor rahat ettim baya ekstra altına bişey sermene bile gerek kalmıyor fermuarlı bide çıkarıp yıkıyorum çift taraflı bile kullanabiliyorum
Yesil55 Suleyapan oğlum 6bucuk aylık emekleyemiyor ama artık yuvarlana yuvarlana her yere gıdıyor. Bime gelen gecmelı oyun matından aldım 4 paket odanın yarısını kapladı kalan yarısına da halının üzerine yazlık pike seriyorum. 2 tane çift kişilik yazlık pikem var 1gun birini 2 gun sonra dıgerını 🤭 yıkayınca hemen kuruyor zaten.. büyük halı gıbı olan matlara bakdım cok pahalı geldı zaten emeklemeye basladınmı nereye ne sersenız de yerın de durmyacak🙅♀️
Mrw-95 Suleyapan babynestsepeti diye instagramda sayfa oraya yaptırdım ben top havuzu şeklinde filanda kullanıyorum yazın orda öğlen uykularını bile uyuyor
Mrw-95 Suleyapan bişey değil memnun kaldım ben ama tabi kişiden kişiye değişebilir kafanızdaki düşünceye bağlı birazda ☺️
Aryasare Suleyapan https://ty.gl/tahlmp6 Ben bunu kullanıyorum cok memnunum yıkanabilir olması ayrı güzel 👍