Evlatkokusu234 15 aylık son zamanlarda 1 aydır dıkkatımı cekıyor kuyruk sokumundada var morluk gecmedı dogdugundan beri bı saglık sorunumuz yok cok sukur ama bu nedır varmı bebegjnde boyle olan
VERA19 Evlatkokusu234 Benim bebeğimin kuyruk sokumunda ve sırtında var,daha mor renkte.Mongol lekesi deniliyor o olabilir bebeğinizde ki leke
Seydameva Evlatkokusu234 mongol lekesi olarak biliniyor hemen hemen her bebekte oluyor. Benim kızımda da var 17 aylık ergenlik çağına kadar geçmeyenler bile olabiliyormuş 😊
ilknurgoksu Evlatkokusu234 bizimde doğduktan 3 4 ay sonra oluştu doktora gittik normal olduğunu söyledi şuan 10 aylık daha geçmedi elinizi degdiginiz de acı vs var mı tepki veriyor mu
ilknurgoksu Evlatkokusu234 aynısı bizde de var canım mongol lekesi alt kısımda belinde gibi yayılmış morluk var normal 🦋
Ebruayd1n Arkası erkek derler bizim burda 😀 tabi bilimsel olarak kanıtlanmış bişey değil laf kalabalığı sadece