Mervercan
[bilinmeyen] hangi ay oluyo o aşı
Ozlem35
[bilinmeyen] bence bitmedi tanidik eczacj bile vermedi sok olduk bizimde bugun 2.doz vurulcakti ve ben koskoca izmirde aramadgm eczane kalmadi en son arkadasin biri kendi tanidigi eczaneden aldi getirdi kimi aradiysak yok diyip gecistrdi hayir anlamadim 210 tl iken her yerde vardida simdi noldu
16102018
Firmalar satışı durdurmuş diye duydum bende fiyat indiği için kuzenime sordum yenisi üretiliyor ondan yokmuş depolarda dedi bilemiyoruz tam ne olduğunu arkadaşın dediği gibi 220₺ yken hiç yok denilmiyordu firmalar da biliyor işini ne saçma
BbUuKkEeTt
Ben Almanya'da yaşıyorum burada ücretsiz bu aşı. Orada niye o kadar pahalı ki anlamadım. Bir de indirim yapıyorlar. Madem satılmıcak niye indirim yapıyorsunuz.Şikayet edilmeli bence.