Betbett canim çok çok zor bir süreç geçirdim .Kızım 6.ayinda emekledi ve ben o an biraz rahatladim sonra oturuş pozisyonu,sonra biraz yürüyüş derken rahatliyirsun.ama inan bana çok zor zananlar geçirdim günde iki saat uykuyla gecirdigim çok oldu gazı coktu istahsizdi sütüm yeterli değildi ama hepsi geçiyor zaman herşeyin ilaciymis .Ben o an dünya durmuş saniyirdum geçmez saniyirdum ama Allah yardım ediyor bur şekilde 😊