DenizAlpinAnnesi Oglum besiginde veya mama sandalyesinde hep sagina kayiyormu tam oturur pozisyonda degil hafif yatay pozisyonda kendisi oturamiyor daha desteksiz bununla ilgisi olabilirmi ama hep sagina oluyor bu olay.
Yesil55 DenizAlpinAnnesi benım oglumda aynı canım 6ay 13günlüğüz oturtuyorumm o da sağına dogru kayıyor. Daha kücük oldugundan diye düsünüyorum. Gecen bime gelen banyo oturagı vardı ondn aldım onunla daha guzel oturmaya basladı..
ilknurgoksu DenizAlpinAnnesi daha yeni oturma pozisyonunda canım çok erken olabilir dik durmadı için yine de otururken minderle yastıkla başını destekle 🦋
DenizAlpinAnnesi ilknurgoksu evet canim oturma pozisyonuna getirmiyorum bu yüzden ama hafif yatay pozisyondada ayni sekilde doktoru pek ilgilenmedi bu sorumuzla burda sormak istedim