lgulay Kızımın iki gündür poposunn sağ ve solunda içinde çizgi şeklinde kabarıklık var pişik mi anlayamadım ne olduğunu
Esramirac lgulay pişik değil canım kızımda öyle Dr götürmüştüm bezden kaynaklı demişti fulcicort diye bi krem verdi sabahına geçti
Esramirac Hasret bana öyle dedi değiştirdim ben şimdi sorun yok ama oğlumda farklı bi bez kullanıyorum gene aynı oldu
Esramirac Hasret onlar bizede hiç geldi canım Dr danışarak antibiyotikli krem kullanırsan sabaha geçer