Merhaba bende erzurumluyum. Şuan Nevşehirde oturuyoruz. Hayırlı olsun inşallah seversin memleketimi evet kışın soğuk olur ama yazı serindir püfür püfür eser. İnşallah merkezde kalırsınız çünkü ilçelerde pek sosyal hayatınız olmaz genelde küçüktür ilçeleri. Ben Tortum işçesindenim eğer ilçe yazıcak olursanız kuzey ilçelerini yazmanızı tavsiye ederim Karadenize sınır olduğu için hem çok güzeller hemde sakin. Hayırlı olsun tekrar 🌺