Kızlar en başından baslayamicam çok şey var kısacasi dugunumuzu eşimin maddi durumu olmamasina rağmen kredi vs baba tarafından amcadan yardımla felan yaptık gözü yükseklerde olan biri değilim o yüzden birşey istemedim düğüne bir para harcadık kayinvalidemin yerleri vs var maaşı evleri var iki oğlu yiyor benim eşime de üçün biri düşüyor iki çakal abi ve yengeden beni kabullenemediler istiyorlarki bende eltimler gibi argo konuşayım insanlarla dalga geçerek konuşayım kocam paralarıni onlara harcasin felan filan işte neyse öyle böyle eşim sürekli arkamdaydi bende kendimi ve sevdiklerimi ezdiren biri değilimdir şimdi çocuğum oldu 2 aylık hamileyken eşim issiz kaldı annemin eve ekmek getirmesini bekleyecek durumlardaydik sürekli makarna vs geçirdik 3 ayı yeri geldi oda olmadı annemler yemeğe çağırıyordu bilerek ve evim çok soğuktu zor geçirdim hamileliği sonra Allah’a şükür eşim kaptan bir tersanede ise başladı bu sefer kayınvalidem bize gelmek için tutturmaya başladı yine kabul ettim wcden çıkınca gizlice odama girerken yakaladı eşim napicakti bilmiyoruz yine birsey demedik ev soğuk diye annemde kaldık 40miz çıkana kadar geldi eşime annelik yapmasına rağmen bağırdı çağırdı orda niye kalıyorsunuz kendi evinizde kalın millet ayıplar felan diye eşim en son patladı çocuğum hasta mı olsun senin bu düşüncelerin yüzünden felan diye geçti o öyle yine biz birşey demeyelim dedik doğum yaptım eşimin arkadaşı onu getirdi bana geçmiş olsun bile demedi oğluyla konuştu bebeğe baktı gitti sonrasında 10 gun geçti annemlere geldi biraz oturdu gitti ailem seviyelidir birşey demediler onları senelerdir saymamalarina rağmen birdaha gelmedi bile sonra virüs davası oldu tabi doğum yapınca ne ananesi ne dayıları ne Yengeler ne abileri hiçbiri gelmedi kısaca aramışlar sadece öz abileride günler sonra annesinin zoruyla yazmış sadece instagramdan annesi bana inat onlarla baristirmaya calisiyor saniyorki ben gorusturmuyorum ne bebeği sordular ne birşey sadece hayırlı olsun ben yine birşey demedim cevap ver dedim annesi arıyor kuzenine bizi şikayet ediyor gelmiyorlar felan diye eşimde dediki virüs var nasıl gidicez diye geçiştirdi biz buna rağmen dedik ki anneler gününde gidelim hatta bana bir kuruslari evime bir esyalari bile geçmedi çocuğunun eşyalarını gelinleriyle çöp posetiyle gönderdi siz düşünün oğluna verdiği değeri sonra ben dedim eşime gel gidelim bir süs eşyası alalım ona aldık aradık bizi kabul etmedi abinler yengenler var dedi kapattı telefonu bende bu sondu yeter artik dedim herşeye rağmen vicdan yapıyorum yine kendini geri ittiriyor dedim eşime yine de aradı annesini nasılsın felan diye çocuğu hiç sormuyor bu arada ama dışarıda millete kız torun oldu felan diye gösteriş yapıyor tabi neyse bugün kuzeni yine aramış işte bebeği herkese götürün ananesi demiş bana getirmediler hediyesini aldım felan diye işte ordan teyzesine onlara felan goturucekmisiz eşimde abi siz virüs olduğunun farkinsa degilmisiniz demiş ben çalışıyorum ananem yaşlı bulassa benden bilceksiniz felan demiş kırmadan kırmaz hayatta kimseyi ne kadar kotu olsada biri buna sinir oldum eşim demiş annemi aradım bizi kabul etmedi niye hala şikayet ediyor abimlerin yengemlerin doldurusuna geliyor yaptığı ayıp felan demiş olsun sen yine git hatta bebeği al sen bebekle git bebek eşimden çıktı herhalde beni birakicakmis çocuğu alıp gidicekmis biz abileri ordayken gitmiyoruz genelde altlı ustluler ayıp değil mi bu söylenen yani ne demen anne evde kalsın sen götür bebek 2 aylık virüs var gorusmedigimiz abileri varhicbiri evladımı sormamis etmemiş onlarda gorucekmis ya ben kimseye anlatmam bana yapılanları bunlar işleri yok milleti ustumuze salıyorlar Allah aşkına ne yapmam gerek eşim akşam gelince konuşuruz kuzeninin neler dediğini dedi tam anlatmadı ama cidden bıktım artık kötü insanlardan uzak durdukça sinirimi bozmasindan uzun oldu kusura bakmayın 😊