Demirinannesi02 üzülüyorum iste boyle olunca. Aynısı benim de tanıdığının başına geldi. Hatta daha kötüsü. Eşi kiz kardeşine taciz mesajları atmış aylarca. Kardesi de sonunda ablasına ailesine söyledi. Kiz adami bırakıp geldi babasinin evine. Ama aile geri yolladı. 3 yaşında bi oğlu ve 6 aylık hamileydi. Kocası serefsiz , ailesi sahip çıkmıyor. Kendisi ayaklarının üstünde duramıyor çocuklardan. Cok uzun süre ben bile etkisinden çıkamamıştım. Rabbim kolaylik versin , hayırlı bir yol göstersin ınsallah. Ama şu da bi gercekki benim ablamin basina gelmiş olsaydı aldatıldim deyip ailem almasaydi kapi gibi kardesi var. Sonuna kadar arkasinda dururdum . Sofraya ablam ve yigenlerim için fazla tabak koymuşum ne ki .