Kızlar yeni ek gıdaya geçtik biz. Sütüm çok yok ama gece kızım uyurken sagıyorum arada. Yogurt yapmayı denedim ama anne sütüyle yapıldıgı için bozulmaz mı ? Ne kadar sürede tüketilmeli muhallebi, yogurt vs. Bilgisi olan var mı acaba? Ya da anne sütüyle ne yapabilirim tarif olarak