Sibell Ne yapcaz hanımlar ya ben bulamıyorum aşıyı fiyat 71e düştü alanlar da var hatta ama yok bazı yerler de de 215e satılıyor. Ne saçma iş bunlar anlamadım gitti..
bahar159357bahar İnanmayin gerekirse şikayet edin. Sağlık bakanlığına. Fiyat düşmüşse düşmüştür. Farklı olamaz. Bizde yaptıracağız 31 inde bu ayin