Parlak240 Kızlar oğlum 6 aylık normalde mamayı netten alıyoruz ama geç gelicek bu sefer bende bayramda mamasiz kalmasin diye eşime aldirdim bebelac Gold kullanıyoruz nutrikonfor almis yalniskla fiside kaybetmis kullansam bi zarari olurmu başına gelen varmı
Hemanjiomluminik Parlak240 sanırım nutrikonfor gaz sindirim açısından iyi bir mama. Yinede yanlış bilgi vermek istemem. İçeriği üstünde yazar ister karşılaştırın. İnternette de açıklamaları vardır
Helenyaz Geçen gün eşimde migrostan yanlış mama almış fişide yoktu, gitti rica etti para iadesi aldı,(aptamil kullanıyoruz o mağazada yokmuş) migrosun müdürü geçmiş fişlerden çıkartmış. Geri vermeyi bi deneyin.
Parlak240 Deletedmom336 bide Bebelac gold a alışkın ya degirse bisi yaparsa diye korkuyorum mamaya başlayalı 2 ay oldu hiç degistirmedim
Mommy_ Parlak240 Özel gaz ve kabızlık maması eşinizin aldığı. Tadı daha acımsı ve yoğun biraz daha bebeğiniz alışık olmadığı için içmeyebilir zaten verseniz de.
Parlak240 Mommy_ dimi boşuna açmış olurum bakalım gönderdim geri normalde post açacak bi konu değil ama kusura bakmayın ilk defa başıma geldi sormak istedim🥰😂
CatBoy Parlak240 zararı olmaz gazlı bebekler için kullanılan mama. Tadını ayırt edip sevmemezlik yapmaz inşallah