mummy Merhaba anneler bu süpürgeyi almayı düşünüyorum aranızda kullanan memnun olan veya olmayan var mı
Deletedmom277 mummy eufy in bende robot süpürgesi var ama 11 s değil galiba yurtdışından eşim almıştı. Ben memnun hiç değilim, belki bu son modeldir iyidir bilemeyeceğim
Asklepios mummy aynı marka r500 kullanıyorum memnunum bende telefondan değil kumandadan yönlendirme var sadece
Deletedmom277 mummy ay ama bu model değil ilk çıktığı dönemlerde almıştım yaklaşık 1 sene olmuştur. Belki gelişmiştir baya. Takip ettiğim bir anne de bu markadan almıştı yakın zamanda