5 aylık kızım var tadım yapıyoruz 2 haftadır falan. Sın 3 4 gündür ara ara ıkınıyo baştan oyun mu yapıyo dedim ama bildiğiniz ıkınıyo. Kakasını da normal yapıyo kabızlığı falanda yok. Gazını da çıkarıyo ama acaba hala gazımı var ki internetten baktım idrar yolu enf falan yazıyo korktum açıkçası. Daha önce 3 kez tekrarlamış tı çünkü ama hiç böyle belirtimiz yoktu. Varmı başına gelen acaba