Deletedmom193 Kızım 4 buçuk aylık bu ayda hero baby 4+ muzlu pirinçli muhallebi yediren oldumu sütüm yetmiyor kızıma mamada sevmiyor yemiyor yesede kusuyor bundan yedirsem en azından gece yatmadan yediren oldumu
Deletedmom55 Deletedmom193 Benimki 10 aylık 6.ayda ek gıdaya başladım bu aya kadar zor durumda kaldım diye ancak 2 kez falan kavanoz mama yedirdim, pek sağlıklı bulmuyorum yine de sizin tercihiniz 🌼
My_son Deletedmom193 biz az kilo alimindan dolayi 5 aylikken ek gidaya basladik doktor gece ondan verirsen rahat uyur dedi bi heves aldim sevdi de baya yedi yani amaaaaa sonuc yine uyumadi 😂😂
Neib Deletedmom193 bende 4 bitince aldım ister tabakta ister biberonda yapılabiliyor ben biberonda verdim sadece 1 kere içti birdaha ağzına almadı sevmedi mi noldu anlamadım bende vermedim tekrar 6 olunca hipp aldım daha doğal diye
Birkoalaanasi Farklı bir mama deneyebilirsiniz aslında. Başlayacağınız kavanoz mamaları içeriği çok temiz değil, koruyucu maddeler var. Ayrıca doktorun önerisi ile mi ek gıdaya başlamak istiyorsunuz? 🥀
Deletedmom193 Birkoalaanasi evet bu ay az kilo almış sütüm azaldı baya o yüzden ek gıda değil sadece günde bir kere kaşık mama versem nasıl olur diye sordum doktora gitmedim henüz
Deletedmom193 Suheylaninannesi kızım kilolu dogdu 4.400 Gr bu aya kadar hep 1 kilo aldı ama bu ay almamış fazla 509 Gr almış bide sütüm azaldi bu aralar sert değil göğüsüm kızım göğüsümü tutunca süt bitiyor hemen ağlıyor bide bezi çiş dolmuyor kakasada 3 günde bir yapıyor gece çok sik uyanıyor ağlıyor bunlardan anladım kaşık mama yedirsem uykusunuda güzel uyur diye düşündüm
Deletedmom193 GUBILIK Hangi mama güzel önereceğiniz varmı bende bu konu hakkında bilgi almak için yazdım zaten henüz almadım bu mamayı gördüm sadece
Alya123 Deletedmom193 yani kavanoz mama değil de ben ilk kızımda Hipp marka toz mama almıştım 4. Aydan itibaren üzerinde iyi geceler maması yazıyor onu bi deneyin isterseniz tam olarak bilmiyorum ama biz hep hipp almıştık 😊 zaten o kavanoz mamaları genelde meyve püresi oluyor onu da kendiniz hazırlayabilirsiniz ☺️
Deletedmom193 Alya123 bende ondan bahsettim canım zaten kaşık mama yazdım toz oluyor yapiyosun muhallebi gibi oluyor kavanoz mamalar meyve sebze pureleri oluor onları ek gıdaya gecince kendim yapabilirim zaten onları almam hipp guzelmiydi peki yedimi bebisiniz
Alya123 Deletedmom193 bizimki yedi ama bebekten bebeğe değişiyor tabi bildiğim kadarıyla en iyisi Hipp demişlerdi bana 🤷♀️
Gulella120 Deletedmom193 Doktorlar hiç bir hazır gıdayı önermiyor, bunu hemen her postta dile getirmek geliyor içimden. Ben minik kavanozları için almıştım içindekini nasıl bebelerine veriyorlar diye düşünmüştüm tadınada baktım. Yani ne bilim bebek yemekleri dünyanın en ama en basit yemekleri bir meyve bir irmik al sana muhallebi. Bir sebze bir pirinç al sana yemek. Neden hazır alıyorsunuz ki kendiniz yapın..
Deletedmom193 Gulella120 Çok haklısınız bende onu düşündüm şimdi teşekkür ederim önerinizden dolayi en iyisi el yapımı