Ben bebeğim 4 ay 10 günlükken yoğurtla başladım kendi mayaladığım üç gün kuralına uyarak sonra elma armut havuç kabak payates şeklinde ilerledim 6. Aya geldiğimde artık öğünlere dönüştürdüm kahvaltı ara öğün öğlen yemeği ve 2. Ara öğün şeklinde şu an kızım 6 ay 22 günlük hala böyle devam ediyoruz 7. Ayda çoğaltıcaz. 6. Aya kadar günde bir sefer veriyoduk ek gıdayı ☺️