Dgzm canım. Benim. Bebeğimde alerjikti alerjisi geçti şimdi 1.5 yaşında 1 haftadır yanıyoruz burada çok terliyor ve boynunun altı ayni bunun gibi oldu ocne korktum alerjik mi diye hava şartları malum günde 3 kere banyoya sokuyorum resmen birde kremimiz var ondan sürüyorum hafifliyor, bu arada yumurta yazın çok tüketilmez yazın çok dokunur hemen döküntü felan yapar her sabah yiyorsa birde bu sıcakta o yapmış olabilir, bunalrin dışında evet antibiyotiklerin bazı çeşitlerine çocuklar hassasiyet gösterebilir buda döküntü yapar antibiyotik kullanırken dikkat edin mesela benim kızım amoklavin verince böyle oluyor