Ooozey 7. ay için ek gıda miktarı zaten az olmalı, 1 yaşına kadar agırlık hep anne sütü. Yemeğin miktarına takılmayın. önüne renkli sebzeler koyun mıncıklasın, siz de ona eşlik edin 5-10 dk oyanalarak yedirmeyi denersiniz. Fazla süreler sıkıcı olacaktır. sağlıgı yerindeyse kilosunun önemi yok. emziriyorsanız hiç dert etmeyin