Baharb Merhaba kizlar anneler, serzeyan doğum yaptim hastanede sütüm gekmedigi için mama verildi eve gekdik mecburen yine mama çünkü süt yok dirduncu gün geldi ama bu sefer de az geliyor bebek emmiyo sonra zor şer tutturdum ama süt az bebek agliyo anca diymuyirmus mama verince sustu yavrum ve biberona da alıştığı için hep mama istiyo sadece gece uyku arasında alıp emziriyidum onda da az az ememiyi hemen uyuyo artık memeyi tutturmaya çalıştığında hep agliyo ayakları ile tepiniyo biberin verince susuyor nasıl etcem ne etcem yardım edin arkadaşlar agliyrm artık hegun sagiyrm sagmasi da ayrı bi eziyet bilen bilir ne yay bilen yazsın nolur
Erva-mm Baharb surekli ya hâdi oku canım🙂 ve beebgine uzuldugunu anlat emmedigi icin anlamaz deme anlar onlar farkinda
Alpis-20 Baharb aynısını yaşıyorum etraftan gelen psikolojik baskı var bide neden emzirmiyosun emzirsene emse rahat edersin falan filan sanki keyfi vermiyomuşuz gibi bende şurada bekleyeyim de önerileri dinleyeyim
Damla93 Baharb benimde aynı sorun bebeğim 50 günlük oldu hala emmiyo ve sağarak veriyorum artık anne sütü alsında sağıyım diyorum yapçak bişey yok 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Merveg1 Dusta emzirin. Benzer seyler yaşadım. Duşta emzirdim günde bir kere. Zorlamadan teklif ediyordum memeyi. Silikon uc ile emziriyirdum hastanede oyle alisti. Beyaz gurultu ile teklif ettim bir kere dustan sonra o gun bugundur sorunsuz cok sukur 😍 bayagi dusta tepeden su akarken emzirdim kendini salmis ve rahatlaMis oluyor cok guzel emiyor
Erva-mm Baharb ben aglardim sagmak istemiyorum diye zaten iyi de degildim 1ay kalkmadim yataktan 😔 be egimle konusa konusa zorlamadim sadece konustum 😔 slikon uc verdim onu biraktik sim tek emiyor 🙂 ve birde ben biberon bile verirken dilimde yâ hâdi vardı surekli oynarken surekli
Erva-mm Biberonun ona zarar verecgini cok kucuk oladugunu senin onu cok ozledigini emmedigi icin cennetten gelen sutlerin hemen gidecegini ve arakdaslarindan daha kucuk ve hasta olabilecegini emmesini istedigini anlatin babasida anlatsin
Baharb Erva-mm gözüme bakiyo biliyomusun kendini çekerken geri ben üzülüyorum goruyoo ana hep anlamiyo sanıyorum
Deletedmom14 Erva-mm yaa çok tatlısınız, sarılıp öpesim geldi 🤗😘 ne güzel bi annesiniz hayran kaldım ❤
Erva-mm Baharb son birsey gogus ucunuza tahin surün oyle verin tatli olunca alabilir zaten tahin yagi gogus ucu yaralarina bire bor
Erva-mm Birde bebeginize seni cok seviyorum emersen beni herseyde daha mutlu edersin sende hemen buyursun diyin
Erva-mm Baharb bebekler anlar herkez den daha iyi onunla konusun ben cok zor bi dogum yaptim 15 gun kendi annem baktı sonra kayinvalidem bakarim diyip bir cop yapmadi yerimden kalkamaz halde acilar icinde kizimi buyutum suan herkezden takdir goruyorum🤲🤲
Erva-mm Deletedmom14 tesekkurler 🥰🥰 meleklerimiz cennetten geldi bize ve onlar icin en normali neyse tatli tatli anlatiyorum 🥰🥰 bebeklerimiz bizi cok iyi anlar
Deletedmom14 Erva-mm evet anlıyorlar, benimkide doğduğundan beri gözümün içine bakıyor. Bişey anlatırken dudaklarını buzup, kaslarını çatıyor, sanırım öyle odaklanıyor😁 ama hiç böyle anlayacakmişçasina bişey anlatmamıştım. Bende deneyeceğim 🥰