Merhaba anneler,
bebeğim prematüre doğmuştu öyle ya da böyle 1 yaşına geldik çok şükür.Eşimin ailesi kalabalık ve doğduğundan beri elden ele dolaşıp çok kucağa aldılar,kucakçı oldu.Beni çok zorluyordu diye yürütece bıraktım hep.elinden tutup dolaştırıyoruz hiç 5 dk durmuyor yerinde poposu yere gelsin istemiyor hiç.düz basıyor tutunca ayakta ama yürümeye gelince hızla koşarak parmak ucunda gidiyor.Bu ara çok kafama takıyorum geçer mi acaba,yaşayan var mı? Ne tavsiye edersiniz 🙄🙏🏻