myloves23 Kızlar 2 gündür sol göğsümün altında acayip şiddetli ağrı var sanki birşey batıyor. Nedendir sizce bilgisi olan var mı?
_sutepe34 Bi çoğu anneler Doğum dan sonra sorunlar yaşanabilir demişti doktorumuz bekleyin bu gün sonun da geçmezse doktorunuz dan bilgi alabilirsiniz bellide emziriyor olmanızdan olabiliyor sadece fikrim