Merhaba arkadaşlar anneler sezeryanla doğum oldu ve süt un geç geldi hastanede biberonla mama verdiler sonrasında eve gelince süt olmadığı için üç gün devam ettik sonrasında az az sütüm geldi fakat bu sefer de çocuk doymadı yine mama verdik şimdi sütüm arttı artık ama gece uykukuyken az az emiyo gündüzleri hiç emmek istmemiyo gece de doğru dürüst emmiyo hemen uyuyo kucağımda emerken mama aliyrz aldığımız mama dört gün gitmiyoo sütü sagyrm mecburen ama azaliyo tam sagilmiyo galiba canim sıkılıyor psikolojim bozuluyor düşünmekten napmamiz lazım benim gibi olan var mı ne yaptınız siz yol gösterin kafayı yicem az kaldi