Seda_yazar ben tum mamalari denedim hipple basladim, similac sma bebelac . gaz problemimiz vardi. en son aptamil mavi kutulu olandan aldim. bize o iyi geldi. ama bir cok bebege kabizlik gaz yaptigini duydum. mama bebekten bebege degisiyor deneyerek bulacaksiniz. severek iciyorsa gaz kabizlik yoksa dogru mamayi buldunuz demektir 😁