DeSeRtRaiN Valla hocam ilk gün ağlayarak çıktım evden ,ki eşim baktığı halde .😔O da öğretmen ,o sabahçı oldu ben öğleci. İlk günler zor geçti sonra alışmaya başladık hepimiz . Zaten 3 hafta gittim sonra corona çıktı ,o günden beri de evdeyim ,7 aylık oldu .🧿🙏 Sizin kuzu da büyümüş bizimkine göre ,ek gıda vs.seviyorsa yer de… Ben okuldan gelene kadar bazen dayanamıyordu bizimki ,eşim de emzirme pozisyonunda kucağında sallayarak uyutuyordu . Biraz mızıklasa da çabuk daldığını söylüyordu eşim .😊