Bebegimiz 2bucuk aylik, doktorumuz su an cok ufak 6 7 aylik olana kadar bekleyeceğiz dedi , daha sunnetimizi de yaptirmadik. Öncelikle ankarada misiniz? Hangi doktorlar size tanı koydu? Ameliyat oldunuz mu? Kac aylıkken amliyat oldunuz? Fiyat bilgisi verebilir misiniz? Ameliayt sonrasi ilerde neler bekliyor yavrularımızi acikcasi biraz tedirginim. Sizi bulduğum icinde mutluyum