Merhaba anneler , bugün 1 aylık olduk hepatit b 2. Doz aşımızı olduk , ateş olur mu acaba , hemşire bu Aşı da olmaz diyor ama ben banyo bile yaptırmadım yine de.
Henüz ateş düşürücü ve Ateş ölçer de almadım, öneri almak istedim Sizlerden de , ateş düşürücü ve ölçer de önerileriniz neler ?